360 Müşteri Yönetimi
Inbound - Outbound - Canlı Sohbet - Backoffice
Tüm Kanallar Üzerinden Destek
Direct Scouts İletişim Merkezi olarak, 360° müşteri yönetimi ve çok dilli destek yaklaşımıyla önde gelen sağlayıcılardan biriyiz. Müşterilerinize ve hedeflerinize ulaşıyor ve daha iyi satış yapmanıza yardımcı olmak için özelleştirilmiş çözümler sunuyoruz.
01
Alman Yönetiminde 10 yılı aşkın mesleki deneyim
02
GDPR uyumlu opt-in/ISO 9001 Sertifikalı Çağrı Merkezi
03
İleri teknoloji altyapı, anadil seviyesinde çalışan, 160 yüksek eğitimli personel
04
Özelleştirilmiş süreçler, iş akışları ve raporlamalar
05
İstanbul'un merkezinde iki, Bursa’da tek şube ile hizmet ağı
Inbound
Son Teknoloji Deneyimi!
Mevcut ve potansiyel yeni müşterilerinize benzersiz bir müşteri deneyimi sunuyoruz. Yüksek hizmet odaklılığımız ve uzmanlığımızla, bekleme süresi olmadan günün her saati olağanüstü bir hizmet seviyesini garanti ediyoruz!
Mevcut Süreçlerin Optimizasyonu
Sipariş Hattı
Müşteri Desteği
Çağrı Yönlendirme, Sekreterya Hizmetleri
Teknik Destek


Outbound
Güçlü yanımız, sempatimiz!
İster B2B ister B2C sektöründe olsun, ürünlerinizi ve/veya hizmetlerinizi yeni ve mevcut müşterilerinize ulaştırıyoruz. Müşteri danışmanlarımızın uzman görüşmeleri bizi benzersiz kılıyor ve telefon aracılığıyla satışı kolaylaştırıyor.
Tele-Pazarlama
Kampanya Tanıtımları
Müşteri Destek Hattı
Ürün Hizmetleri
Potansiyel Müşteri Oluşturma
Live-Chat
Yeni Nesil İletişim!
Günümüz dünyasında her şeyin hızlı bir şekilde gerçekleşmesi gerekiyor ve özellikle genç nesil arasında yazışmak, telefonla konuşmaktan daha popüler. Size hem proaktif hem de reaktif bir çözüm olarak canlı sohbet desteği sunuyoruz.
Entegre takip sistemi ile 7/24 destek
Anket sonucunda elde edilen müşteri memnuniyeti geri bildirimi
Seçilen bir dilde otomatik mesaj çevirisi
Klasik e-postaya göre daha kısa tepki süresi
İtibar Yönetimi

Backoffice
Ana Faaliyet Alanının Korunması
Müşteri verilerinin düzenlenmesi, iptal ve iade işlemlerinin yapılması, faturalandırma gibi müşteriyle ilgili tüm iş süreçlerini sizin için biz ele alıyoruz. Bunun için mevcut sistemlerinizi kullanabiliyor veya kendi çözümlerimizi sunabiliyoruz.
Veri Girişi / Değişikliği
Kalite Kontrolleri
Kalite Aramaları
Entegre Kalite Programımız
Direct Scouts, iletişim merkezi endüstrisinin gerektirdiği tüm geçerli yönetmelik ve yasalara uyar. Her zaman GDPR ve Çağrı Merkezi Endüstrisi Davranış Kuralları ile uyumluluğu sağlarız.
Müşterilerimize sürekli olarak mümkün olan en iyi kaliteyi sunmak için, şirketimize yönelik riskleri en aza indirmeyi ve yasal ve etik davranışları sağlamayı amaçlayan dahili politika ve prosedürlere uymaya da büyük önem veriyoruz.

Portföyümüzde
Uzun süre yurtdışında yaşamış (Almanya, Fransa vb.) ve bu nedenle mükemmel yabancı dil konuşan, iletişim becerileri yüksek, çözüm odaklı çalışanlarımız mevcut.
Referanslarımız
Fayda ve Avantajlar
KONTAKT
Wenn Sie an unseren Stellenangeboten interessiert sind
Kontaktieren Sie uns jetzt!
