360 Müşteri Yönetimi

Inbound - Outbound - Canlı Sohbet - Backoffice

Tüm Kanallar Üzerinden Destek

Direct Scouts İletişim Merkezi olarak, 360° müşteri yönetimi ve çok dilli destek yaklaşımıyla önde gelen sağlayıcılardan biriyiz. Müşterilerinize ve hedeflerinize ulaşıyor ve daha iyi satış yapmanıza yardımcı olmak için özelleştirilmiş çözümler sunuyoruz.

01

Alman Yönetiminde 10 yılı aşkın mesleki deneyim

02

GDPR uyumlu opt-in/ISO 9001 Sertifikalı Çağrı Merkezi

03

İleri teknoloji altyapı, anadil seviyesinde çalışan, 160 yüksek eğitimli personel

04

Özelleştirilmiş süreçler, iş akışları ve raporlamalar

05

İstanbul'un merkezinde iki, Bursa’da tek şube ile hizmet ağı

 

 

Inbound

Son Teknoloji Deneyimi!

Mevcut ve potansiyel yeni müşterilerinize benzersiz bir müşteri deneyimi sunuyoruz. Yüksek hizmet odaklılığımız ve uzmanlığımızla, bekleme süresi olmadan günün her saati olağanüstü bir hizmet seviyesini garanti ediyoruz!

  • Mevcut Süreçlerin Optimizasyonu

  • Sipariş Hattı

  • Müşteri Desteği

  • Çağrı Yönlendirme, Sekreterya Hizmetleri

  • Teknik Destek

    Outbound

    Güçlü yanımız, sempatimiz!

    İster B2B ister B2C sektöründe olsun, ürünlerinizi ve/veya hizmetlerinizi yeni ve mevcut müşterilerinize ulaştırıyoruz. Müşteri danışmanlarımızın uzman görüşmeleri bizi benzersiz kılıyor ve telefon aracılığıyla satışı kolaylaştırıyor.

    • Tele-Pazarlama

    • Kampanya Tanıtımları

    • Müşteri Destek Hattı

    • Ürün Hizmetleri

    • Potansiyel Müşteri Oluşturma

      Live-Chat

      Yeni Nesil İletişim!

      Günümüz dünyasında her şeyin hızlı bir şekilde gerçekleşmesi gerekiyor ve özellikle genç nesil arasında yazışmak, telefonla konuşmaktan daha popüler. Size hem proaktif hem de reaktif bir çözüm olarak canlı sohbet desteği sunuyoruz.

      • Entegre takip sistemi ile 7/24 destek

      • Anket sonucunda elde edilen müşteri memnuniyeti geri bildirimi

      • Seçilen bir dilde otomatik mesaj çevirisi

      • Klasik e-postaya göre daha kısa tepki süresi

      • İtibar Yönetimi

        Backoffice

        Ana Faaliyet Alanının Korunması

        Müşteri verilerinin düzenlenmesi, iptal ve iade işlemlerinin yapılması, faturalandırma gibi müşteriyle ilgili tüm iş süreçlerini sizin için biz ele alıyoruz. Bunun için mevcut sistemlerinizi kullanabiliyor veya kendi çözümlerimizi sunabiliyoruz.

        • Veri Girişi / Değişikliği

        • Kalite Kontrolleri

        • Kalite Aramaları

          Entegre Kalite Programımız

          Direct Scouts, iletişim merkezi endüstrisinin gerektirdiği tüm geçerli yönetmelik ve yasalara uyar. Her zaman GDPR ve Çağrı Merkezi Endüstrisi Davranış Kuralları ile uyumluluğu sağlarız. 

          Müşterilerimize sürekli olarak mümkün olan en iyi kaliteyi sunmak için, şirketimize yönelik riskleri en aza indirmeyi ve yasal ve etik davranışları sağlamayı amaçlayan dahili politika ve prosedürlere uymaya da büyük önem veriyoruz.

          Portföyümüzde

          Uzun süre yurtdışında yaşamış (Almanya, Fransa vb.) ve bu nedenle mükemmel yabancı dil konuşan, iletişim becerileri yüksek, çözüm odaklı çalışanlarımız mevcut.

          Referanslarımız

          Fayda ve Avantajlar

          KONTAKT

          Wenn Sie an unseren Stellenangeboten interessiert sind

          Kontaktieren Sie uns jetzt!